ДЦО "Вишенька"

 

Учнівське самоврядування – це спосіб залучення до учнів до систематичної участі у навчально-виховному процесі. Самоврядування – самостійна діяльність учнів, яка відбувається за координації відповідального педагога.

Відповідно до Закону України “Про освіту”, громадське самоврядування в закладі освіти  це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді та в управлінні закладом освіти у межах повноважень, визначених законом та установчими документами закладу освіти. Учнівське самоврядування є однією з форм громадського самоврядування в школі.

Вищим органом учнівського самоврядування є загальні збори або учнівська конференція. Виконавчий орган (учнівський комітет, рада учнівського колективу, рада старост, парламент) є підзвітним загальним зборам. Рішення органів учнівського самоврядування мають дорадчий характер.

Фінансове забезпечення роботи учнівського самоврядування не передбачене.

Робота самоврядування за 2019-2020 навчальний рік 

Учнівське самоврядування – один із важливих засобів організації життєдіяльності учнівського колективу. Аналізуючи роботу шкільного парламенту за всі роки його діяльності, ми можемо впевнено сказати, що учні вміють добре поєднувати навчальну діяльність з трудовою, виховну з ігровою, природоохоронну з благодійною, спортивну та дозвіллєву.Сьогодні структуру учнівського самврядування нашого закладу  можна схематично зобразити так:

В 2019-2020 навчального року учнівське самоврядування продовжує працювати над проблемою лідерства.

Очевидним є те, що проблема лідерства існує в сучасній школі, і про неї потрібно писати, її потрібно вивчати та вносити певні  корективи. Проблему лідерства починають вивчати саме із школи, бо в ній дитина формується як юнацька особистість, починає будувати свій життєвий шлях та самостверджуватись. Діти – це майбутнє нашої країни, а у встановленні лідерства одну з головних ролей грають педагоги, і саме їм потрібно звернути увагу на учнівський колектив класу та виділення лідерів серед дітей. Педагог повинен визначити чи це лідери «позитивні» чи «негативні», і прикласти максимум сил для того, щоб поставити дитину на правильний шлях розвитку.

Саме тому метою роботи є: різнобічно і об’єктивно дослідити шкільний колектив, виділити лідерів, вивчити типологію лідерства, обґрунтувати функції лідера, звернути увагу на становлення лідерства та розвитку активу в сучасній школі.

Лідери учнівського самоврядування протягом року організовували ряд загальношкільних форм виховної діяльності, а саме:

: свято першого дзвоника, день фізкультури і спорту, заходи до Дня визволення села, День Соборності, День героїв небесної сотні, день гідності та свободи, Нумо дівчата, День закоханих, свято останнього дзвоника, вечір зустрічі з випускниками, новорічні вечори та новорічні ранки та ін. Постійно діє учнівська допомога ветеранам та вдовам загиблих воїнів, учасникам АТО, пенсіонерам – вчителям. З метою екологічного виховання  учнів проводилися прибирання та насадження квітів та кущів на газонах та біля могил загиблих воїнів с. Дніпровка, с. Петро – Свистуново

З метою створення суб’єкт - суб’єктних відносин між дорослими і дітьми у закладі продовжує функціонувати дитино - центроване об’єднання «Вишенька». Виховна діяльність проводилася за основними напрямками  у вихованні підростаючого покоління, а саме:

  - ціннісне ставлення до суспільства і держави ( гілочка пам’яті)

  -ціннісне ставлення до праці ( гілочка–трудівниця « Майстрів і майстринь »)

  - ціннісне ставлення до природи (зелена гілочка)

  - ціннісне ставлення до мистецтва (гілочка розваг)

  -ціннісне ставлення до людей (гілочка доброти, родинна гілочка « Берегиня»

  - ціннісне ставлення до себе (гілочка здоров’я і радості, гілочка правових знань)

Упродовж 2019-2020 навчального року  за участю учнів школи проводилась низка заходів, які запам’ятались учням. Серед них:

·               Свято першого дзвоника.

·               День фізкультури та спорту.

·               Виховна година «Користь здорового способу життя»

·               Концерт до Дня захисника України.

·               Виховна година до всесвітнього Дня доброти «Добро врятує світ».

·               Лінійка до Дня Гідності та Свободи.

·               Благодійна акція «Твори добро»

·               Урок Скорботи і Пам’яті жертв голодомору 1932 – 1933 рр. « Тяжкий слід минулого».

·               Відкритий урок «Складання речень. Добираю іменники»

·               Виховна година « Україна – батьківщина моя»

·               Всеукраїнський урок «Права людини»

·               Свято Нового року.

·               Святкова лінійка « День Соборності України»

·               Єдиний патріотичний урок « Перші кіборги, які врятували незалежну Україну»

·               Виховна година « Добро, як сонечко гріє»

·               Виховна година "Її величність  - мова".

·               Виховна година  Добро і милосердя у твоєму житті"

·               Вечір зустрічі шкільних друзів «Місце зустрічі – місто дитинства »
Свято жінок «Вітаємо, вас жінки!»

·               Свято для мам

Учні  1 класу отримали гілочку «Розваг». Діти вивчали присягу, гасло юних вишеньок, закони членів дитино – центрованого об’єднання. Учні хоча і маленькі, вони вже приймали участь у таких святах ,а саме: Перший дзвоник, 8 березня, веселі старти, свято для мам та новорічних святах.

Гілочка «Берегиня»дісталася учням 2 класу. Діти мали змогу брати участь у підготовці до виставки сімейних реліквій. Дізналися багато нового про звичаї родинні своїх однокласників. Учні 2 класу приймали активну участь  у виховних та класних годинах,екскурсіях та олімпіадах, також у святі 8 березня, День Збройних сил України, свято першої оцінки, новорічних святах, «Символи держави», Свято книги, виготовляли годівнички для пташок.

Гілочка «Зелена» закріпились за учнями 3 класу. Учні приймали участь у грі «Геліантус». Також приймали участь у родинному святі для батьків, веселих стартах, 8 березні, новорічних святах, святі книги, виховних годинах.

Гілочку «Майстрів  і  майстринь» отримали учні 4 класу. Вони активні та приймають участь у багатьох олімпіадах. Були проведені  виставки малюнків на різну тематику та  акції. Діти приймали участь у святі Першого вересня, 9 травня, 8 березня, святі для мам, святі книги, у фестивалі літніх мовних таборів, у різних виховних  класних годинах та екскурсіях, їх роботи дуже часто виставляються на виставку та відправляються на різні обласні конкурси.

Гілочка «Розумники та розумниці» закріплена за учням 5 класу. Учні приймали участь у таких святах,а саме 8 березня, інтернет ігри, виставки робіт своїми руками, новорічне свято. Займали призові місця у обласних інтернет олімпіадах.

6 клас закріплений за гілочкою «Майстрів і майстринь». Учні приймають участь у олімпіадах та районних конкурсах, у шкільних святах та акціях. На даний момент було проведено декілька конкурсів, але в кожному учні брали активну участь. Приймали участь у багатьох шкільних святах, виховних та класних годинах.

Гілочка  «Пам’яті» закріплена за учнями 7 класу. Діти писали творчі біографії цікавих людей села: І.С. Паторжинського та О.Чучі. Досліджували їх діяльність. Нещодавно члени гілочки розпочали дослідження свого родоводу, щоб поділитись з однокласниками своїми памятними датами та традиційними святами «Як це було?».Учні приймали участь у таких святах,а саме 8 березня, інтернет ігри, виставки робіт своїми руками, перший дзвоник, День Збройних сил України, вечір зустрічі випускників,новорічне свято.

8 клас закріплений за гілочкою «Розумників і розумниць». Учні приймають участь у олімпіадах та районних конкурсах, у шкільних святах та акціях, виховних та класних годинах.

Гілочка «Зелена» стала рідною для учнів 9 класу. Учні приймали участь у прибиранні території школи, проводили озеленення класу та території школи.  Учні 9 класу приймали активну участь у житті класу та школи, олімпіадах, класних та виховних заходах, екскурсіях, фестивалях, акціях, виставках, змаганнях та різних шкільних святах.

Гілочка «Здоровя і радості» закріпилась за учнями 10 класу.

 Приймали активну участь у святі зустрічі – перший дзвоник, святі 8 березня, новорічному святі, суботниках, екскурсіях, виховних годинах та в прибиранні території, вечір зустрічі випускників, новорічні ранки, .

Гілочка «Правових знань» закріплена за учнями 11 класу.

Перший фантастичний проект цієї гілочки називався «Школа майбутнього» який показав що фантазія дітей не має меж. 11 клас дуже часто приймав участь у олімпіадах та спортивних змаганнях,новорічному святі, святі 8 березня.

                          



Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаємо!

  Учениця 7 класу Швед Марія посіла ІІІ місце у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Зоологічна галерея»