Адаптація п’ятикласників
Ознаки успішної адаптації:
- задоволеність дитини процесом навчання;
- дитина легко справляється з програмою;
- ступінь самостійності дитини при виконанні нею навчальних завдань, готовність вдатися до допомоги дорослого лише ПІСЛЯ спроб виконати завдання самому;
- задоволеність міжособистісними стосунками з однокласниками і вчителем.
Ознаки дезадаптації:
- зовнішній вигляд дитини змучений, стомлений;
- небажання дитини ділитися своїми враженнями про проведений день;
- прагнення відвернути дорослого від шкільних подій, переключити увагу на інші теми;
- небажання виконувати домашні завдання;
- негативні характеристики на адресу школи, вчителів, однокласників;
- скарги на ті чи інші події, пов’язані зі школою;
- неспокійний сон;
- труднощі ранкового пробудження, млявість;
- постійні скарги на погане самопочуття.
Перша умова шкільного успіху п’ятикласника – безумовне прийняття дитини, незважаючи на ті невдачі, з якими він вже зіткнувся або може зіткнутися.
Немає коментарів:
Дописати коментар